سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وخشور

روتختی های دو نفره لوکس و شیک

قسمت زیادی از دکوراسیون اتاق خواب به رنگ و مدل روتختی بستگی دارد. امروزه روتختی های ابریشمی و ساتن به دلیل نرمی و درخشش بسیار محبوب هستند و عروس خانم ها معمولاً این سبک روتختی را انتخاب می کنند.

هنگام انتخاب و خرید روتختی باید به نکات زیادی از جمله مواد روتختی ، طرح و مدل ، اندازه و ... توجه داشته باشید تا بتوانید روتختی با کیفیت و مناسبی خریداری کنید. همچنین باید روتختی متناسب با دکوراسیون اتاق خواب را انتخاب کنید ، هم از نظر رنگ و هم از نظر مواد و هم از نظر طراحی.

 

روتختی آبی زیبا

روتختی های جدیدی که این روزها مد شده اند دارای طرح های شیک و مواد با کیفیتی هستند که نمونه ای از آنها را در این قسمت از دنیای مد مرطوب برای شما جمع آوری کرده ایم ، این مدل روتختی های لوکس نیز مناسب عروس هستند.

 

ملافه در چیدمان اتاق خواب

قبل از خرید روتختی ، بالش و ملحفه بهتر است از اندازه دقیق تشک و بالش اطمینان حاصل کنید ، زیرا برخی از تشک ها و بالش ها اندازه استاندارد ندارند. مطمئن شوید که ملحفه هایی که روی تشک قرار می گیرند از نخ یا پارچه کتانی و نرم و لطیف ساخته شده اند تا در صورت تماس بدن با آنها آلرژی ایجاد نکنند. به دلیل شستشوی زیاد ملحفه روی تشک ، حتما مواد با کیفیت بالا را انتخاب کنید. روتختی را می توان اولین نقش زیبایی در چیدمان اتاق خواب دانست اما روتختی علاوه بر زیبایی باید از کیفیت و مقاومت برخوردار باشد.

 

پتو با طرح اسلامی

اگر می خواهید یک اتاق خواب با چیدمان سنتی داشته باشید بهتر است از روتختی هایی با طرح های اسلیمی یا روتختی چهل تکه استفاده کنید و روتختی و تختخواب خود را با کوسن های ترمه دوزی تزئین کنید. روی یک تخت ترمه زیبا ؛ با هماهنگی با رنگ روتختی و کوسن ، با قرار دادن آباژور پارچه ای که از نظر رنگ و مواد با روتختی و کوسن ها هماهنگی داشته باشد ، منظره ای زیبا و چشم نواز از اتاق خواب قرار دهید.

 

ملافه 

برای اتاق خواب هایی که مبلمان آنها فانتزی است و با آباژورهای کوچک شیشه ای و لوسترهای حبابی رنگی چیده شده است ، بهتر است از روتختی های کتانی بسیار نرم و دارای طرح های بسیار شاد و عاشقانه استفاده کنید که فضای اتاق خواب را مدرن و جوان پسند می کند. استفاده از روتختی های ملافه ای که با نخ های فلانلی بهم پیوسته اند ، معمولاً بیشتر با سلیقه ایرانی ما مطابقت دارد. علاوه بر این ، این پارچه ها نرم تر هستند.

 

روتختی ساده شیک

گاهی اوقات می توانید زیبایی و ظرافت را در یک طرح ساده روتختی مشاهده کنید. سرویس ملافه تخت به دلیل اشغال فضای زیادی از اتاق خواب ، در جو اتاق شما نقش اساسی و م playsثر دارد. حال اگر می خواهید یک اتاق خواب ساده و شیک برای خود داشته باشید ، می توانید یک مدل روتختی دو نفره ساده از مجموعه مدل های این شاخه انتخاب کنید. با قرار دادن یک سرویس خواب ساده در یک اتاق با دیوارهای ساده ، فضای قالب روی اتاق شما ساده و صمیمی به نظر می رسد. یک روتختی ساده می تواند سبک یا نرم باشد. وجود طرح های توپی یا راه راه یا طرح های تکراری روی لحاف ، نوعی سادگی طراحی را در ذهن مخاطب القا می کند.

منبع :